loading...
LOXER.IR

دلایل ضرورت گفتگو در مورد درباره مسائل جنسی


گفتگوهای جنسی قبل از ازدواج

در زمانه ما، یکی از دلایل افزایش طلاق وجود مشکلات جنسی و نگرش منفی زن یا مرد به آن است. متاسفانه هنوز هم بسیاری از دختران و پسران طی گفت‌وگوهای قبل از ازدواج، به نگرش و انتظارهای خود از رابطه زناشویی اشاره نمی‌کنند. اما واقعیت این است که برآورده‌نشدن توقعات در رابطه زناشویی می‌تواند باعث سردی رابطه و نابسامانی‌های دیگر شود.

ازدواج های مخاطره آمیز


مشاوره ها نشان می دهد ازدواجهایی که با شکست روبرو بوده یا در مرحله آشنایی بهم خورده اند وجوه مشترکی زیادی با یکدیگر داشته اند که بر اساس دسته بندی به 8 دسته طبقه بندی می شوند، لذا شایسته است افرادی که جهت آشنایی و ازدواج جزء این دسته بندی ها هستند محتاط تر عمل کنند.

راه حل هایی برای صمیمی تر شدن  رابطه دختران و مادران


از این که با مادرتان دعوا می کنید، هیچ حس خوبی ندارید، ناراحت هستید و زمان هایی از خود و یا مادرتان دلخور می شود کاملا شما را می فهمم اما لطف کنید مطالب زیر را با دقت مطالعه کنید.


 وقتی با کسی دعوایمان می شود و بحث می کنیم دو علت بیشتر ندارد : یا طرف مقابل معیارها، ارزش ها و دلایل ما را نمی پذیرد یا ما نمی توانیم معیارها، ارزش ها، دلایل و درخواست های طرف مقابل را بپذیریم.

از این که با مادرتان دعوا می کنید، هیچ حس خوبی ندارید، ناراحت هستید و زمان هایی از خود و یا مادرتان دلخور می شود کاملا شما را می فهمم اما لطف کنید مطالب زیر را با دقت مطالعه کنید.

البته شرایط خاص جسمی، روانی و عاطفی هر کدام از طرفین نیز مهم است مثلا شما در دوره نوجوانی تحت تاثیر شدید هورمون هایتان قرار دارید و مادرتان نیز ممکن است مشکلات خاص خود را داشته باشد که قابل درک است. شاید اگر یک مثال می زدید بهتر می توانستم کمک تان کنم اما به صورت کلی مسائل زیر را مدنظر داشته باشید:

 روزه‌ داری و توصیه‌ های پزشکی


مادر بزرگ را در خانه وقتی پیدا کردیم، قندش کاملا پایین افتاده بود و بدنش سرد بود و لرزان. برایش آش نذری آورده بودیم، اما متوجه شدیم او خودش روزه گرفته و آش بار گذاشته و گوشه آشپزخانه از حال رفته است. او به ما قول داده بود که خیالمان راحت باشد و با وضع جسمی‌ای که دارد و توصیه‌هایی که پزشک به او کرده، روزه نمی‌گیرد، اما باز این کار را انجام داده و سلامت خود را به خطر انداخته بود.
اینگونه عشق خود را به فرزندمان نشان دهیم

به‌ عنوان پدر و مادر، یکی از مهم‌ترین هدیه‌های شما به فرزندتان این است که به بهبود اعتماد به نفس او کمک کنید. فرزندتان به پشتیبانی و تشویق همیشگی شما نیاز دارد تا بتواند نیرومند شود.

با خوراکی های ساده مواد آرایشی خلق کنید


لازم نیست برای خرید کرم، لوسیون، لوازم آرایش و تونرهای گران قیمت هزینه زیادی متقبل شوید. به راحتی می توانید با خوراکی های ساده ای همچون قهوه، ماست و چغندر پوست خود را شفاف، زیبا و آرایش کنید.

 

مزیت این خوراکی ها این است که دیگر انواع مواد شیمیایی را روی پوست خود نمی خوابانید.

در سختی ها، یار و همدم باشید

دنیا براى هیچکس یکسره نمیرود، و چرخ روزگار همیشه بر طبق دلخواه نمى چرخد، زندگى هزاران نشیب و فراز دارد، ممکن است انسان به بیمارى سختى مبتلا شود، ممکن است بیکار و خانه نشین گردد، ممکن است مال و ثروتش را از دست داده تهیدست شود، و صدها از این قبیل حوادث که براى همه کس امکان وقوع دارد.

زنان باهوش و موفقیت های بی نظیر


به دلایل زیر توانایی همیشه منجر به اعتماد به‌ نفس نمی‌شود.زنان موفق می‌دانند که در هر کار مردانه‌ای، گاهی خود را در شرایطی نامساعد می‌بینند. ممکن است دست‌کم گرفته شویم، مورد استفاده کمتر قرار گیریم یا حتی حقوق کمتر دریافت کنیم. تحقیقات نشان می‌دهد زنان باید در سطوحی به طور غیرعادی بالا کار کنند تا درمقایسه با همکاران مرد خود توانا به نظر برسند.

چگونگی کاهش اضطراب در هنگام رابطه جنسی


اختلال روانپزشکی خاص نظیر اضطراب یا افسردگی در یکی از زوجین، رضایتمندی زناشویی کاهش می دهد. کاهش میل و برانگیختگی، فقدان تجربه لذت در روابط جنسی، مشکل در رسیدن به ارگاسم یا فقدان ارگاسم از جمله عوارض و علائم این اختلالات هستند.

دکترغلام حسین قائدی در خصوص اهمیت درمان اختلالات اضطرابی قبل از ازدواج گفت:« اختلالات روانپزشکی از دلایل اصلی شکل گیری بدکارکردی های جنسی، چه در زنان و چه در مردان است. پژوهش های متعددی که در این زمینه صورت گرفته است بیانگرتاثیر بی چون چرای مسائل روانپزشکی در شکل گیری مشکلات جنسی است.

عجایب نهفته در هدیه

هدیه دادن و هدیه گرفتن یكی از زیباترین و پرمعناترین رفتارهای بشری محسوب می گردد. این رفتار روابط مختلف فردی و اجتماعی افراد را تحت تاثیر قرار داده و باعث استحكام آنها می گردد.

 

پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) می ‌فرمایند: « هدیه پلیدی ها را از بین می‌ برد و دوستی و محبت ایجاد می ‌کند.»

 

مشكلات شیردهی در ماه رمضان


شروع شیر دهی
اولین باری كه مادر در اتاق زایمان كودك خود را در آغوش می گیرد پستان خود را در دهانش می گذارد. در این مرحله شیر كامل هنوز تولید نشده و پستان ماده ای بنام آغوز یا كلستروم می سازد كه نقش مهمی در ایمنی كودك در مقابل عفونت ها دارد.

اگر به نظر می رسد كه نوزاد در پیدا كردن نوك سینه و یا نگهداشتن آن در دهان مشكل دارد سعی كنید آرامش خود را حفظ كنید. شیر دادن هنری است كه نیاز به آرامش و تمرین دارد. هیچكس انتظار ندارد كه شما در شروع همه چیز را بدانید بنابراین نگرانی بخودتان راه ندهید و اگر در بیمارستان هستید سعی كنید از پرستار اتاق زایمان یا بخش كمك بگیرید. (اگر كودك شما نارس بدنیا آمده باشد ممكن است نتوانید در ابتدا به او شیر دهید. به جای آن شما باید شیر خود را بدوشید و با كمك شیشه به نوزاد بدهید.)

بخاطر داشته باشید كه شیر دادن نباید دردناك باشد. دهان نوزاد باید قسمت بزرگی از منطقه تیره دور نوك پستان (areola) را بپوشاند و نوك پستان باید كاملاً در دهان نوزاد فرو رفته باشد. اگر مكیدن نوزاد باعث درد می شود نوك سینه را از دهانش خارج كنید (برای این كار انگشت كوچك خود را بین دهان نوزاد و نوك سینه فشار دهید) و دوباره سعی كنید.
مردانی که عشق ورزیدن را نیاموخته‌اند و زنانی که هیچ عشقی سیرابشان نمی‌کند؛

به همسرتان محبت کنید تا خیانت نکند

گاهی ناتوانی مردان در مهرورزی و گاهی نیاز افراط‌گونه زنان به مورد توجه و علاقه بودن، آفت زندگی مشترک می‌شود و سرانجام شومی را رقم می‌زند؛ سرانجامی به اسم خیانت.

تعداد صفحات : 61

درباره ما
خبار زندگي مشترک,خبر زندگي مشترک,دانلود جديد ترين اخبار زندگي مشترک,اخبار جديد زندگي مشترک,بهترين اخبار زندگي مشترک,سايت اخبار زندگي مشترک,خبر هاي زندگي مشترک,اخبار جديد زندگي مشترک,خبر جديد درباره زندگي مشترک,خبر زندگي مشترک,خبر توپ زندگي مشترک,خبر تازه زندگي مشترک,خبر واقعي زندگي مشترک,آخرين اخبار زندگي مشترک,آخرين خبر زندگي مشترک,آخرين خبر درباره زندگي مشترک,واقعه زندگي مشترک,خبر تلخ زندگي مشترک,خبر خوش زندگي مشترک,خبر خنده دار زندگي مشترک,خبر ناراحت کننده زندگي مشترک,خبر داغ زندگي مشترک,خبر هاي اين ماه زندگي مشترک,خبر هاي امروز زندگي مشترک,درباره خبر زندگي مشترک,کليپ زندگي مشترک,دانلود زندگي مشترک,دانلود کليپ زندگي مشترک,دانلود کليپ امسال زندگي مشترک,دانلود کليک جديد زندگي مشترک,دانلود کليپ جديد زندگي مشترک,دانلود کليپ اکشن زندگي مشترک,دانلود کليپ توپ زندگي مشترک,دانلود کليپ قشنگ زندگي مشترک,دانلود زندگي مشترک,کليپ هاي زندگي مشترک,دانلود کليپ بازيگر زندگي مشترک,دانلود کليپ فيلم زندگي مشترک,دانلود زيباي زندگي مشترک,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 971
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 115
  • آی پی دیروز : 159
  • بازدید امروز : 405
  • باردید دیروز : 805
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,998
  • بازدید ماه : 6,187
  • بازدید سال : 67,824
  • بازدید کلی : 543,012
  • کدهای اختصاصی